מוזיאון מגדל דוד

לוגו מגדל דוד לרגל היובל לאיחוד העיר

במסגרת פרוייקט 50 שנים, 50 פנים

מוזיאון מגדל דוד פונה למעצבים לעיצוב תוספת ללוגו המוזיאון לציון 50 שנים לאיחוד ירושלים

הפרס: 5,000 ₪

העיצוב הזוכה יודפס על גבי פרסומי המוזיאון בשנת 2017 ועל מוצרים שיוצעו למכירה בחנות המוזיאון


 

הרקע:

שנת 2017 היא שנת היובל לאיחוד העיר ירושלים. במהלך השנה הקרובה גופי התקשורת הארציים, משרדי הממשלה, עיריית ירושלים ואתרים בעיר יציינו את שנת היובל לאיחוד ירושלים באירועים ובתכניות שונות. במערכת החינוך שנה זו אף הוכרזה כשנת ירושלים במסגרתה בתי הספר ישלבו תכניות לימודים הקשורות בעיר בכל שכבות הגיל (בהיסטוריה, באוכלוסייה, במורשת ובאתרי העיר ירושלים).

מוזיאון מגדל דוד כמוזיאון העיר ירושלים יציין גם הוא את שנת היובל לאיחוד העיר בתכניות חדשות שפותחו במיוחד לשנה זו עבור מערכת החינוך וכן עבור הקהל הרחב – משפחות, ילדים, צעירים ומבוגרים. המוזיאון יקיים סדרת אירועים ופעילויות שנתית שתספר את סיפורו של הקו העירוני ותציין את שנת איחוד ירושלים תחת הכותרת "50 שנים, 50 פנים".

לאחר איחוד העיר, תושביה של העיר המאוחדת חוו, כל אחד בדרכו, את הרגע בו הוחלה הריבונות הישראלית על השטחים הירדנים והורחבה השליטה המוניציפאלית של עיר הבירה. כל אחד מהתושבים יודע לספר, בדיוק כמו במאורעות מכוננים אחרים, בדיוק איפה היה ברגע ההודעה על האיחוד, מה לבש ומה הייתה התחושה הראשונה שהציפה את לבו. אנחנו מבקשים להגיע אל אותם האנשים, ממזרח וממערב, ולאחד אותם לפסיפס אנושי מגוון, מרתק וחד פעמי שמספר את פניה הרבות של העיר ברגע אחד גורלי.

מה אנחנו מחפשים?

המוזיאון ילווה את פעילויותיו במהלך שנת 2017 בתוספת מיוחדת ללוגו המוזיאון הרשמי שתחתיה יאוחדו כל פעילויות המוזיאון המוקדשות לשנה זו. לצורך כך המוזיאון פונה אל מעצבים צעירים או בעלי ניסיון לעיצוב תוספת ללוגו הרשמי של מוזיאון מגדל דוד, תחת הכותרת "50 שנים, 50 פנים" בעברית ובאנגלית. על הלוגו להתאים לשימוש בפורמטים שונים (פרינט, דיגיטל, וידיאו).

איך מגישים?

הצעות יש לשלוח בקובץ PDF למייל: contact@tod.org.il  (שם, טלפון, מייל, ההצעה והסבר מילולי)

ניתן לקבל חומרים ויזואליים ולערוך סיור במוזיאון בתיאום מראש. לשאלות ולתיאום: neta@tod.org.il

תאריך סופי לשליחת הצעות: 1.3.2017

 


** זכויות היוצרים על המוצרים והעבודות הן של היוצרים. למוזיאון מגדל דוד תהיה שמורה הזכות לעשות שימוש בכל חומר אשר יוגש על-ידי היוצרים לצרכי פרסום, שיווק, קד"מ ויח"צ של המוזיאון ופעילויותיו, אם על-ידי דפוס, דיגיטלי, אלקטרוני או אחר